پشتیبانی مشتری IT
آژانس هوایی
موقعیت برای پشتیبانی از یک عملیات 24×7 به انعطاف پذیری شیفت نیاز دارد.
شرایط اولیه:
2 سال تجربه خدمات مشتری
تجربه استفاده از چندین سیستم برای شناسایی راه حل های مشتری و توانایی مدیریت همزمان چندین سیستم ، برگه ها و مشکلات را تجربه کنید
تجربه پیگیری و تعطیلی مشتری
با مستندات کامل تماس با ما تجربه کنید
اثبات شده مهارت های خدمات به مشتری را برتری داده است
ارتباطات کلامی و کتبی عالی
باید تمرکز ، فداکاری و تحقیق در حل مسائل را داشته باشد
دانش عالی در مورد رایانه ها و سیستم های مایکروسافت ، تایپ 40 دور در دقیقه
مهارت های مورد نظر:
تجربه پشتیبانی از فناوری اطلاعات با حجم بالا ،
مهارت های ارتباطی قوی و مهارت های چند وظیفه ای
مهارت های قوی خدمات شفاهی مشتری
دانش IT قوی
برای کار در شب ها ، تعطیلات و تعطیلات آخر هفته باید در دسترس باشد
برای درخواست این کار لطفا مراجعه کنید شرکت.com.